1

Lasse levererade!

Gårdagens konsert med Winnerbäck i Vida Arena levde verkligen upp till förväntningarna. En bra mix mellan nya och gamla låtar och alla utom en av mina "önskelåtar" spelades, Elegi, Söndermarken, Hugger i sten och För Dig. Den enda jag saknade var Kom Änglar. 
 
Vi trivdes i Vismas loge där vi hade bästa platserna enligt oss. 
 





Vi inledde kvällen på en av Växjös bästa restauranger (i mitt tycke), Mojitos med ingefära och chili var en höjdare! Och så massa goda asiatiska tapas rätter. 
 







Tack tjejer för en grym kväll!
 
Kika gärna in på Jennies blogg där det säkert dyker upp bättre bilder inom kort.

Kommentarer:

1 Viktoria - PinkPastry:

skriven

Åhh så gott det ser ut. Tänk jag bor typ mittemot och har fortfarande inte varit där. Winnerbäck lät ju för härligt. JAg roade mig med att göra en Halloween Ananas istället, superkul det med, litet tips = )

Svar: Det kanske kan bli ett besök 2014 :)
[email protected]

Kommentera här: