2

Sista juli

Hej Hopp!

Hoppas ni mår bra därute? Är det kanske så att någon njuter av sin sista semesterdag denna söndag? Själv har jag två veckor kvar att slappa och ladda in för höstens utmaningar. Jag har läst att många klagar på att det varit så himla dåligt väder i sommar, men jag måste säga att jag är faktiskt hur nöjd som helst. Kanske har jag bara varit på rätt plats vid rätt tillfälle? Eller är det bara för att jag är en person som väljer att se livet från den positiva sidan (oavsett väder)?

Denna söndag är bikinin på, jag solar, läser och småfixar lite. Var uppe i natt och skjutsade på glada killar som varit på svensexa med tillhörande krogrunda i stan, men jag är i alla fall inte lika trött som en viss sambo idag. 


Bilden är tagen på Klädesholmen, en av många svenska sommarpärlor.

Jag önskar alla en skön söndag vare sig det är sista semesterdagen eller inte.

Kram //Emma

Kommentarer:

1 sofie:

skriven

tycker du har en underbar inställning!!!

2 Anna:

skriven

Jag har min sista semesterdag idag. Imorgon väntas jobb igen...Känns så där lagom skoj nu. Men jag vet att efter 10 min på jobbet så är allt som vanligt igen...

Kommentera här: