1

Baazar

Just nu har jag snöat in på möbler och inredning och det kanske inte är så konstigt eftersom vi snart ska börja inreda vårt nya hem. Dock har vi det mesta vi behöver, men något nytt här och där kommer säkert att införskaffas allt eftersom. Helst vill jag bo in mig lite först och känna efter, men fundera och möblera i huvudet är ju lika roligt det.


Bild lånad från http://www.baazar.se/

Underbara Baazar.se har mängder med snygga möbler från bland annat Kina. Här har jag hittat massor med vackra saker som jag skulle vilja ha. En färgstark möbel livar ju upp vilket vitt hem som helst till exempel. Det är dessutom snyggt att blanda stilar, för oss som tillbringat en tid i Kina så passar det extra bra med en möbel därifrån mitt i bland allt det nya och "moderna".

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Hej, Underbara möbler men kolla på www.mishmish.se. Därifrån handlade jag ett underbart brudskåp!

Kommentera här: