12

Billiga Primeboots på outlet

Jag har skrivit om denna outlet innan och jag förstår att det är många som frågar här, eftersom Primeboots fortfarande är "hett". Outleten drivs av den svenska generalagenten Bootskompaniet och ligger i Everöd (ca 2 mil från Kristianstad). 

Öppet endast lördag och söndag mellan 10.00 - 15.30

Här finns kända märken som: Primeboots, Hunter, RM Williams, Minnetonkas, Parajumpers, Lacoste m fl. Allt är andra sortering eller fabriksprover och inget byte gäller.

Man kan verkligen fynda, men det krävs lite tur för utbudet är verkligen begränsat. Räkna inte med att finna årets modeller eller ett urval av storlekar. Jag har dock haft tur och har köpt två par fina Primeboots på outleten, ett par ljusa förra året och ett par bruna idag. 




Outletens hemsida är www.lantan.se







Kommentarer:

1 Karro:

skriven

Oj oj oj!!! Dit måste jag bara åka!!! Aj löv va mycket snyggt!!
Kram K

Svar: Jag rekommenderar att hänga på låset klockan 10 på lördagar, dock kommer du inte va ensam då :) kram
[email protected]

2 matilda:

skriven

hej!! Tänkte bara fråga om du har koll på vad parajupersjackorna låg på?

Svar: Tyvärr kan jag inte svara på detta då jag inte kollade närmare på dessa.
[email protected]

3 Sara:

skriven

Hur mycket kostade Parajumpers jackorna där?
Tack!

Svar: Jag kollade aldrig detta då jag själv inte är så förtjust i dem :(
[email protected]

4 Michaela :

skriven

Hej!! jag tänkte själv åka dit och undrar om dom hade många svarta/mörkbruna primeboots med dragkedja där bak? :)

Svar: Kontakta outleten Jag kan tyvärr inte svara på detta. Lycka till
[email protected]

5 Lolly van der woodsen:

skriven

hur mkt kostar primeboots?

Svar: Sist jag var där så kostade höga 1595 kr och låga 1095 kr.
[email protected]

6 Frida:

skriven

hej, vet du vad gatan heter eller något?
asså är det nya saker så de inte ät folk som använt dom innan? :)

Svar: Det är andra sortering men det är nya varor.
[email protected]

7 Siri:

skriven

Hej! jag tänkte själv åka dit och undrar om dom hade många svarta/mörkbruna primeboots med dragkedja där bak?

Svar: Kontakta outleten Jag kan tyvärr inte svara på detta. Lycka till!
[email protected]

8 Anna:

skriven

Finns det varierande storlekar eller är det väldigt få av vissa? Tänker på storlek 40/41

Svar: Kontakta outleten Jag kan tyvärr inte svara på detta.Lycka till!
[email protected]

9 Mimi:

skriven

vart ligger det??

Svar: Utanför Kristianstad i Skåne.
[email protected]

10 Jessica:

skriven

Kan man beställa ifrån internet? :) Bor nämligen 50mil bort hahah ;)

Svar: Det tror jag tyvärr inte att man kan.
[email protected]

11 Philippa:

skriven

Hej! Himla bra inlägg!! Jag har den alldeles för vanliga storleken 39, du har inte möjligtvis koll på om det kan finnas lite kul i min storlek ändå? :)

12 Claudia:

skriven

Hej! Undrade om numret till stället och om du visste innan du åkte att skorna du ville ha fanns?

Svar: Hej,Kolla på deras hemsida, länk finns i inlägget. Nej jag visste inte vad som fanns innan jag åkte dit. Mina föräldrar bor i närheten så det var inte så långt att åka.
[email protected]

Kommentera här: