0

Världens snyggaste ögonskugga?

Jag har tipsat innan men gör det gärna igen, jag bara älskar ögonskuggor från Urban Decay. På sajten HQ Hair kan du klicka hem detta märke, och med koden DECAY10 får du just nu 10% rabatt.
 
Jag har en palett som heter Naked2 som innehåller massa snygga skuggor, men ska du bara välja en så är färgen YDK helt fantastiskt fin.
 
Foto: Caroline Sohl Photography
 
På denna bilden som Caroline Sohl har tagit på mig så bär jag skuggan YDK, för mig funkar den både till vardags och fest. Men på fester så brukar jag kombinera den med att sota lite med nyansen "Busted" och highlighta med "Bootycall" (roliga namn, jag vet).
 
Ett ytterligare tips är att kombinera med Lumenes eye-shadow primer som gör att även billiga skuggor sitter som berget. Finns på bl a Åhléns och Kicks och kostar ca 110 kr.
 

Kommentera här: