1

Modevisning för Utsökt

Igår var det dags för den årliga modevisningen här i stan, det var andra året som jag hade äran att gå modell. Iår för den fina butiken Utsökt som säljer märken som Hunkydory, Second Female, Soaked in Luxury, Part Two m fl och inte minst smycken från Mor & Matilda. För skorna stod Skomakeriet Hans Petersson som säljer märken som Primeboots, Hunter och RM Williams.
 
Detta år hade brandskyddsmyndigheten begränsat antal besökare i tältet, så mot förra årets 1500 så släpptes endast strax över 800 personer in. Många som stod i kö kom aldrig in, och det var ju lite synd måste jag säga. Trots detta var det ju mycket folk i tältet och härlig stämning.
 
Jag hade tre ombyten. Först ut i skinnjacka från Soaked in Luxury, tröja och mössa från Hunkydory, byxor Part Two och stövlar Primeboots.
 
 
 
Nästa ombyte hade jag en vit top och en vinröd  japan knit kofta från Hunkydory, jeans från Part Two och boots  från Primeboots.
 
Mitt sista ombyte var en festligare look, med top från Soaked in Luxury och skräddade kostymbyxor från part Twos linje Truly. Jag älskar byxorna!

Kommentarer:

1 Becca:

skriven

Så fina kläder å så fin du är!! Som alltid!

Svar: Tack vännen!
[email protected]

Kommentera här: