1

Möhippa för Pernilla

I lördags var det dags för möhippa för en av mina vänner som snart ska stå brud. Vi överraskade Pernilla i hennes fina hus i Hällevik, hon fick byta stil för en dag och alla deltagare förärade henne med en tatuering :)
 
Frukost intogs i strålande sol på hennes terass. Sedan gick färden vidare med motorcykel...
 
 
 
...in till Sölvesborg där vi körde ett pass Strip Aerobic. Skoj tyckte vi men det behövdes lite rosé i pauserna för att mjuka upp knäna.
 
 
 
Efter detta packade vi in oss i bilarna och åkte till Kristianstad för att tävla i femkamp och äta en god lunch som tärnorna Malin och Emelie hade fixat.
 
På femkampen höll Göran i trådarna och mitt nya smeknamn "Shanghai" befästes ännu lite mer :)
 
 
 
Därefter avslutades kvällen hemma hos Pernilla, med god mat och diverse överraskningsmoment...
 
 
Tack alla goa tjejer som var med för en superrolig dag, Tack Pernilla för att du bjöd på dig själv och Tack till Emelie och Malin för allt ni fixat. Inte minst ett extra tack till #Göran.

Kommentarer:

1 Pernilla:

skriven

Åhhh, vilka minnen! Hade en helt fantastisk dag som jag aldrig kommer att glömma! Vi uppleva allting igen! Det bästa var att ni alla var med mig, mina fina vänner! :)

KRAMAR

Svar: Tack vännen för denna härliga dag och för att du bjöd på dig själv <3 Jag hade sååå roligt. kramar
[email protected]

Kommentera här: