0

Året som gått - 2012 del 2

En hel del bilder får representera juli månad 2012. Inte så konstig kanske, med tanke på att det händer mycket på sommaren, och just denna extra mycket!
 
Den 5 juli fick jag min andra möhippa, tack tjejer för allt ni ordnade!
 
Vi testade att göra "full kyckling" på grillen...
 
Mamma och jag bröllopspysslade...
 
Mysiga stunder i stugan med svägerskan och flera...
 
Williot blev större...
 
Vi gick på trevlig överraskningsfest för en 30-åring...
 
Packade bilen full med bröllopssaker...
 
Laddade upp för bröllop vd havet...
 
Fixade och pyntade i lokalen...
 
Tränade på att dansa vals...
 
Ännu mer uppladdning inför den stora dagen...
 
Vi gifte oss den 21 juli!!!!
 
Åkte på en mini-honey-moon till Danmark...
 
Badade ute vid stugan, Alwin tränade på att hantera en flytväst som ni ser... 
 
Fina vänner kom på besök till Småland och vi skålade i champagne och åt en alternativ bröllopsmiddag för M som inte kunde vara med på bröllopet...
 
 
Sedan kom augusti och då kunde vi slappna av lite mer när bröllopet var gjort. 
 
Vi tillbringade tid i stugan och jag trivdes så bra i tunikan från plain Vanilla...
 
Det badades både i sjöar och pool, här en dag när släktingar från USA och Singapore var på besök...
 
Vi ordnade en möhippa för Rebecka ute i vår stuga...
 
Jag gick modell för JC Jeans and Company...
 
Vi avslutade semestern med att cykla tandem på Visingsö...
 
Helene stod brud och fick sin R, detta utspelade sig i Nynäshamn... Visst är hennes bukett helt underbar!?
 
Jag fick den stora äran att vara en av hennes tärnor - lycka...
 
 
Den första dagen i september hände det fler stora saker i familjen.
 
Min yngre bror Filip gifte sig med sin Sabina (Foto: Caroline Sohl)...
 
 
Jag gick på fotboll och såg Öster möta Värnamo när Myresjö Arena invigdes...
 
Den 8 september va det bröllop i Båstad då Henrik och Rebecka sa Ja till varandra...
 
Jag bar en lila långklänning som jag köpt i Kina...
 
Williot döptes... 
 
 
Oktober såg ut ungefär såhär:
 
Alwin fyllde 3 år den 1 oktober...
 
Höstdukning hemma...
 
Jag bodde i mina stickade HunkyDorys, och trivdes bra med att va mörkhårig igen...
 
Höstpromenad i Blekinge i oktober...
 
Vi besökte Lars Wallins klänningsutställning på Regionmuseum i Kristianstad...
 
Jag gjorde en "Trash the dress" plåtning med Caroline. (Foto: Caroline Sohl)
 
I slutet av oktober åkte jag till Kina för tredje gången iår...
 
November inleddes borta i Asien.
 
Frukost i solen på Kommune i Tianzifang...
 
Terrakottaarmén i Xi'an besöktes...
 
På Bundpromenaden i Shanghai...
 
Tillbaka i Sverige väntade en otroligt mysig tjejhelg...
 
Jag fyllde 30 år den 21 november och hade fikakalas...
 
... och släktkalas där jag fick massa fina saker...
 
 
Sedan kom årets sista månad - december.
 
Då öppnade vi äntligen www.morochmatilda.se
 
Snön låg vit...
 
Vi åkte till Malmö och shoppade, hälsade på vänner och festade...
 
Den 7 december var det julfest på jobbet...
 
Vi åkter skidor i Isaberg en kväll efter jobbet...
 
Sen kom julen och vi hade mysiga dagar med familjerna...
 
I mellandagarna snörade Jacob på sig skrillorna och spelade bandy med killgänget. Vi tjejer kollade bara på...
 
Nu är det snart dags att hoppa in i duschen, göra sig iordning och ta på nyårsblåsan - nu står 2013 för dörren och jag hoppas det innehåller lika mycket fint som 2012 har gjort!
 
 

Kommentera här: