2

Dygnets få timmar

Det blev en sen kväll även idag och nu har jag hunnit publicerat ännu ett inlägg från förra helgens bröllop. Det gäller ju att ligga i för snart är det dags för nästa bröllop där jag ockå kommer fotografera massor, och sen ytterligare ett nästa helg.
 
Ikväll har jag fixar färdigt lite pyssel som jag lovat lillebror och hans blivande fru att fixa, samt bakat kanelbullar, packat väskorna inför helgen och just det jag var ju inte hemma förrän kl 19 för jag jobbade över... Suck, och nu är det redan läggdags. Nagellacket ska bara torka först. Jag känner att jag nog måste vara vaksam med att sköta sömnen, magkatarren (som jag knappt märkt av sedan efter bröllopet) ligger och gnager, att jag slarvar med mat på kvällen gör inte saken bättre heller. Skärpning Emma.
 
Nu har lacket torkat och jag säger Godnatt!

Kommentarer:

1 Victoria:

skriven

Ja varför har inte dygnet fler timmar???
Var rädd om magen och trevlig bröllopshelg!
Kram Victoria

Svar: Ja man undrar ju det!? Det ska jag försöka med. Tack snälla! kram
[email protected]

2 Bonnie:

skriven

Va rädd om dig och magen <3

Svar: Tack, jag ska försöka... kram
[email protected]

Kommentera här: