1

Nästan som outletshopping

Om tiden inte räcker till för att besöka en "riktig" outlet när du är i USA så kan jag varmt rekommendera (förutom Century 21 i New York som ALLA tipsar om) - Filene´s Basement som finns på flera håll i USA. Här kan du fyna märkeskläder till låga priser, men det gäller att ha tålamod och att gå och bläddra bland alla klädställningar.

Jag besökte aldrig affären i New York, men där finns den bland annat på Broadway 2222 vid 79:e och 80:e gatan och  på 4 Union Square South 40 East 14:e gatan.

I Washinton shoppade jag en cashmere tröja, en hatt och en kofta jättebilligt här. Jag såg att det fanns massor med Ralph Lauren kläder till barn från ca 10 dollar - det kallar jag fyndigt!

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Såg precis på nyheterna om snöovädret i New York. Svårt att förstå när man sett de härliga bilderna från när ni var där=)

Kommentera här: